Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

rinduu lahh .. :)

MUHAMAD YUSUF B SHANI

 ASSALAMUALAIKUM semua warge blogger !
 rinduu sangat-2 lahh kat kamuu sayang. bile nak jumpe tahh kan. esokk .. ngee . sajee jee updates pasal awak. bosan lahh malam niee . tak tahu nak buat ape. kejap lg SS yee sayang . ahahakkzzs.. semua kawan-2 aku cerita pasal kau sayang. tuduh-2 aku suke kat kau sbb kau styloo . haiihhssshh . takdoo lahh sbb tu kan . kalau tak tahu jgn nak main tuduhh yoo . MULOT LONGKANG btol sape yg cakap macam tu .. aku tak sukee laa BODOH ! takdoo sebab tu semate-2 la bingaii . adee otak kan . pkir lahh . hee . ILYSM sayang . biaa lahh orang nak cakap apee pon . kite takleh larang kan . .

AKU SAYANG KAU SEBAB...........
  • Ade dengan aku waktu senang dan susah akuu.. kite lalui bersama kan ?
  • tak penah nak abaikan aku walau pon seminit . sweet kan ? lolz . HAHA
  • kau ade dengan aku saat aku jatuhh ... :(
  • aku lupa kau yang selalu buat aku ketawa sehingga aku mampu berdiri sendirii :)
  • aku tak kisahhh kau tak hensemm pun . tapi HATI tu penting sangat lahh bie . <3
  • kasih sayang kau kat aku tak penah terhenti . terima kasih bie :)
  • sikap PRIHATIN kau tu yg selalu buat aku gembira . heee <3
  • tak abaikan aku tuhhh yang mmbuatkan aku selalu senang bersama dgn kau bie . HAHA
  • Selalu ambil berat pasal akuu yang mmbuatkan akuu rase diri aku diayangi bile bersame kau bie . ngekk . terima kasih banyak-2 taw ..
  • suke sangat ejek-2 aku MOKK . buat betambah sayang kat kau . sbb terima aku seadanyee . huh !
  • selalu cube tok selesaikan sesuatu masalah tuhh cepat-2. gilosss . aku pon takot kalau nak gaduhh .
  • selalu cube bg nasihat kat aku . terima kasiih lagi . cube tok berubah . HAHAH bie .
  • dahh lahh . banyak lagi .
  • yang PENTING !  aku sayang kau sangat-2 lahh gilee . kau jangan risau . cinta aku tok kau sorang jeee !
  • takde pape yg lg penting selain kau sayang .
  • MAAF . kalau ade sesape nak muntah bace nie , hak aku . kisah pulak kau . HAHAH .   
sajee nak bg kepala korang senget. amikk kau . baju keje. keje rajin-2
nak jgk. macam budak-2 takk . tak hott lahh . tapi comel lahh jgk . HAHAH
 bie . jangan risau . takde sape yg boleh kacau kebahagiaan kitee.. hee . sweet kan . lolz . kite selalu bahagia. tp jangan lupa diri pulak. HAHAHA . aku cinta kau sampai mati lahh sayang. 

KAU SATU-SATUNYA <3
Oh... siapalah diri aku ini
Tanpamu.. dunia ku pasti tak berseri
Dan hidup tak menjadi

Kau bagiku... satu-satunya
Padamulah ku meminta, ku bermanja
Ku rindui, ku kasihi
Di hatiku kau abadi

Dengan sinaran kasihmu
Kian terancang dihupku
Tiada lagi keraguan
Kau bagiku kekuatan
Mana jua kau berada
Ditemani cahaya cinta

Sejak dirimu ku dekati
Diri ku ini ku kenali
Hanya engkaulah sesungguhnya
Tiada dua

Di cermin kaca ku memandang
Diri ku serba kekurangan
Namun bagimu bukan itu jadi ukuran
Melengkapi hidup kita
Bukan harta, bukan nama, bukan rupa

Kau... bagi diriku satu-satunya
Ku meminta, ku bermanja
Ku rindui, ku kasihi 
Di hatiku kau abadi... MUHAMAD YUSUF <3

ok bye ......



coretan seikhlas hati suhaila mustafa


No comments:

Post a Comment