Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

T.R.A.U.M.A. 15.01.2012

assalammualaikom semua warga blogger . :)

tengah seronok-2 begembira macam nie lahh jadi nye . haiih . nak buat macam mane . dugaan yg ALLAH datang kan kat aku dan juga kawan-2 aku semalam . kite kene tabah terime semua benda nie . walau pon sakit . hummm :'(. semalam pergi mandi sungai dara dengan budak class aku . siap bawak makanan semua . air .hurmmm , seronok kan masee tu . tak pkir pape dahh . pikir nak mandi sungai . haa , oke lahh dah mandy sungai . lepas jugak hajat nak mandy sungai . heee :) . terima kasih lahh sape yg join tu . meramaikan lagi mase tuu . heee ..

dahh mandy sungai kan . on the way nak balik, lebih kurang 6.30 lahh kut . balik je . aku eksident . YA ALLAH !! dugaan tahu untuk org yang telampau suke hingga tak ingat dunie nie .hurmmm . nak buat macam mane. nasib badan ouuh. hurmmm . aku telanggar org depan mase kat trafik light . sbb tak perasan lampu merahh. .orang yang aku langgar tu . kawan aku jugak . hurmmm.. ALHAMDULILLAH lahh . semua okayy . aku jee yg tak okayy . semua pergi class hary nie . aku nie . bosann sangat dahh kat rumah nie haa :'( . terima kasih pade orang yang tolong hanta aku ke klinik , yg papah aku . terima kasihh jugak kat MR Y yg uruskan aku kat hospital semalam ...terima kasihh jugak kat kawan-2 akuu yang datang tgok semalam . and terima kasihh banyak-2 kat housemate akuu yang jage akuu masee tngah sakit nieee <3 . AKU SAYANG KORANG <3

okayy . cukop lahh sampai kat situ . tangan teseliuh .sakit nak tulis banyak-2 . MUHD YUSUF , saya ta salah kan awak dan saya tak salahkan sape-2 pon atas kejadian nie . biase lahh . lumrah hidup sbagai seorang manusia kan . saba . saya okayy . jangan risaukan saya sangat . lepas nie haty-2 tauu bawak motoo atau kete . heeee . okayy lahh . i love you . trauma sangat bile naik motoo nie . tak kene tak tahu.. bile dahh kene . tuhan jee yang tahu betape insaffnyee bilee nak naik motoo :) . doa-2 kan aku cepat sembuhh yeee , AMIIN . :)






 




2 comments: