Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

create by MUHD YUSUF SHANI ♥ ♥ for you S

ASSALAMUALAIKUM 

    Hari ini buat pertama kalinye mokk bagi aku conteng dekat blog die nie . hehehe :) . saje jee boring2 tak tahu nak buat apee kan . padahal die adee kat sebelah nie haa . HAHAHA . kelakar kan..!! hee .. dah dah.. malas nak merepek2 lg..nak cakap kat suhaila ni....!! bie saayang suhailaaaa... mok iloveyou lahhh sayang....!! taknk lahh muram2 yee... taknk lahh sedih2 yee.... bie tak boleh tngok sayang sedih2.. sayang sedihh bie lg sedihh... tapi kita tak pernahh ponnn gaduhhh kan.... bahagia tak ngn biee.?? suhaila..!! bie nak sayang tahuu... yg bie akan sayang suhaila sampai bila2.. nak jd yg terbaik tok sayang... nak jadi yg terhebat tok sayang... janji ni khas tok sayng...

SUHAILA BINTI MUSTAFA..!!!
tahu kah engkau.. aku sayang kat kauu...
tahukah engkauu ..kau tu lebihh dari diri aku sendiriii..
tahukah engkau.. ape pon yg aku buat semuanye aku dahulu kan kauu.....
nak tahuu lebihh lg kan... mehh sini cakap ngn bie sendiri.. heee..
nnti hebohh pulakkk orang2 yg bace ni termuntah2 hahahaha...
peduli ape aku..!! kesah pulakk aku... bbbaajjeettt jee...!! HIKHIKHIK...

SORRY TERCONTENG KAT SINI HEHEHE ♥ 
    suhaila marah ke bie tulis2 ni hehehe.. tak kan...?? marahh siap jap lg hahahaha... 
k lahh... ILOVEYOU SAYANG.... iloveyou suhaila mustafa... yusuf sayang kat suhaila... muuahhxs :*   salamm....  :) :) :)

muhd yusuf b shani

suhaila bt mustafa


hurmmm.. suhaila oiii suhaila...

jngn buat bie sedihh bolehh takkk?? hurmmm.. tu je :'( . pleaseeee :)



2 comments:

  1. terima kasih bie . suhaila sayang bie jugak . sayang janji sayang takkan buat bie sedih lagii ye .jap lagii sayang buang semuaa pic diee kat blog niee yee...hurmm . sayang pon lupee . mintakk maaf yeee :'(

    ReplyDelete