Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

Bismillahirrahmanirrahim ~

     assalammualaikum dan selamat sejahtera semua . hee :) alhamdullillah lah. baru hari nie dapat conteng blog nie, sbb terlalu sibuk dengan assignment nie ha. hee =). siang tadi baru jee sudah present ringkasan projek enteprenuership. walaupon tergesa-2, aku dan kawan2 aku dahh cube buat yang terbaik. yuhuuu . semoga dapat keputusan yang cemerlang . ngee =). AMINN .

     heyy, muhd yusuf. kite daa 4 bulan 2 minggu dan 4 hari dahh pon. ALHAMDULILLAH. bahagia nye kite kan. wlaupon selalu gaduh. gaduhh manje je pon. korang tak payah nak jeles pon lahh. haiiiih. biase lahh tu pasangan bercinta ade gedik-gediks die . haiih . jangan bace sebelom korang mengeluarkan muntah pelangi kat blog aku yeaah. heeee . =) .

       bie, aku sayang kau lah. sayang kau sangat-2 tahuu tak. walau kau pening layan perangai aku nie. kau jangan risau. aku selalu bahagia dengan kau. heee :). kau jangan layan perangai ngade2 aku nie ha. aku risau lahh kalau satu hari nanty kau hilang secare tibe2. aku taknak lahh kehilangan kau. aku sayang kau.aku rindu kau. aku nak kau sentiase ade kat sisi aku. kau semangat aku,kau cinta aku, kau nyawe aku lah. hee. gedik kan. kalau kau takde nanty takde sape yang nak gaduh dengan aku, takde org yang nak layan aku nye perangai nie, takde sape nak suap cheezy wedges kat aku nie haa, takde sape nak marah aku, takde sape nak bagi nasihat kat aku nie haa. dan semuanye kau ! tahu tak. bie, walaupon kite selalu gaduh, kite gaduh manje2 jee kan. kejap jee kite gaduhh tu. tak lame pon.

      bie, aku harap kau bahgia dengan aku yee. aku harap juga kau selalu sabar dengan perangai aku nie. you're my everything lahh sayang. i love you thousand time lahh sayang. bie, kau nie yang terbaik lahh untuk aku sayang. hee :). hee . okayy lahh . cukup laa kat sini. terima kasih tauu . sbb layan perangai akuu ye.hee. sanggup jee terima kerenah aku nie kan. hee :)  iloveyou lahh sayang. muaaahxxsss. sayang kau sangat2 tau. aku dah bahagia dengan kau. jangan sia-2 kan tau. ngee :)

SUHAILA SAYANG YUSUF TAUU !! 

aku sayang kau lahh gilerr.

No comments:

Post a Comment