Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

HAPPY EID 2012

     HAPPY EID 2012 BERSAMA TERSAYANG <3. ILOVEYOU YUSUF AND U'ALLS


       Assalamualikum . hmm. ade entry untokk korang semua nie. btw , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN . harap semua sehad laa okayy. nak cerita pasal ape nie ? sudah tentu pasal raye kan. heeee . papepon , aku beraye dengan orang baru tahun nie . maksud aku boyfie baruu laa wey. hahaha . sekarang dahh 9 bulan 1 minggu 6 hari dahh pon . lahh. kojap yoo nak setahun ha..ALHAMDULILLAH . semoge di panjangkan hubungan kami sampai ke anak cucu , cicit semua lah. AMIN. bahagia sebenanya aku dengan kau MR.Y. terima kasih yew :'). sabar, setia menahan perangai aku yang mengade-2 nie. aku tahu sbb ape ! sbb kau sayang aku sangat-2 kan. heee . thankyouu sayang <3. 

      Raye pertama boyfie aku daa datang rumah aku. thankyouuu sbb datang dengan family.  aku sayang kau sangat-2. wheeww :). berbaju melayu lgii tuwww . YA ALLAH , sumpahh hensem, sumpahh comell . heheheh :). tu yang buad aku sayang kau lebihh tu. hehehe. muahhhxssss . suke aku tgok kau berbaju melayu . sweet tahuu takk awokkk . lepas tu kan .saya tak dapat duet raya lagii dr awak . hehee . bile nak bagi yee . tuuuttttt ! tuuuttttt ! my love berbaju melayu siap samping woiii ! segak kan ;)

segak kan ! pleasee cakap ye :)




peacee :). iloveyou sayang <3
      Seriouss niee weiii . aku sayang kau lahh MR.Y. hehehe . ampauu adee dalam poket , tapii aku tak dapat pon . acanee nieee :'(. nak nangis jup boleh tak , hahaha . btw , terima kasih sangat-2 sebab datang rumah saya ye siap bawakk adikk , abang lagii tu . lagi pon awak laa tetamu pertama saya and pengubat rinduu saya yang lame takk jumpe tu . kihkihkih . den sayang kau . heehehehe . bile berbaju t shirt and jeansss :) . teeeeetttttttttt ! surprise .

yusuf <3

ucop <3

sepet @ botak .


      okayy ! dah habis pasall MR.Y . cukop-2. aku sayang kau sangat-2. and aku cinta kau sangat-2. and aku bahagia dengan kau. aku nakk kekal dengan kau. aku nak hidup dengan kau hingga ke akhir hayat aku nanty yee. im promise i will love you untill the end . heeee . hope kite kekall sampaii bile-2 yeee. AMIN . thankyou tauu sayang sbb sabar dengan kerenah saya . hee . sbb hadir membahagiakan saya . and selalu buat saya senyum. wheewwww . THANKYOU A LOT SAYANG <3 <3

      nie cume gambar sahaje yee . malass nak menaip . silakan tgokkk . bukak mate luas-2. and tgokk lahhh dengan lafaz bismillah . and disudahi dengan alhamdulillah . heee . selamat menonton dan terima kasihh sbb nak bace entry aku untok kalii nie , bubye . and assalamualikum :)



















                                TERIMA KASIH SAYANG-2 SEBAB NAK TENGOK YE :)
                             suhaila sayang yusuf and kawan-2 sampaii maty ye .muahhhxxssss

No comments:

Post a Comment