Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

pleaseee ! jangan jadi talam dua baby yee kawan :)

assalamualaiku dan salam sejahtera semua :) . 

   hopefully semua kawan aku nie akan faham aku suatu hari nanti. bia orang kate kite tak hensem or tak cantik.tapii hati tu baik. tu yang penting. if ade yang tak puas hati . tak kene dengan aku . mehh laa jmpe aku . kite bincang la elok-2 , kite same-2 luahkan apee yang tak puas haty tu . aku nak sangat denga semua tu . aku tak tahu lah kawan-2 aku nie jenis ape . hal aku dengan orang lain , tapii kau sibuk2 nak masok campor . kau yang sakit haty sangat kenape . aku buat kat kau ke ? takkan ? so what your problem ? aku tak suke lahh macam nie . nak musuh2 dengan aku , dgn couple aku. pahall pulak ? ape pon jadi kawan tuu mmg penting , mmg yg pertama . kalau kawan sendirii pon tak leh nak paham aty orang lain . adakah die yg pertama ? haa , korang pkir lah sendirii . aku dahh penat lahh macam nie . pleasee sangat-2 jangan laa nak jadii talam dua babii .jangan nak bencii orang tanpa sbb yg munasabah. wahhh ! depan aku kemain baik pulak kau kan . pijak semut pon tak matii . YAA ALLAH , belakang aku ? kau cakap yg bukan-2, kau kutuk aku yg bukan-2. wehh . ingat akuu takde perasaan ke ? ingat aku nie binatang , FUCKING !! aku nie manusia macam kau jugak . shitttt !!

   aku mintak sangat-2 lahh tolong lahh accept apee jua kputusan aku. ape yang aku adee sekarang. kau tlg lahh paham. aku dahh adee life baru. aku dah ade orang baru and semunye baru. tolong lahh ehh . berfikiran lahh matang sikit. jangan lahh nak berfikiran macam orang kampong yang kolot. aku tak tahuu kenape kau tak suke dgn org baru aku. aku tak faham apee sbb kau bnci die. jujoo lahh aku cakap die lagii bette dr lame lahh bodohh ! salah ke aku pilih yang lagii bette tu ? ade otak kan ? pkir lahh sikit. jangan nak jadii bodoh.. dahh lahhh . aku malas laa nak cakap panjang-2. hOPEFULLY !! KORANG BOLEHH TERIMA APEE JUA KEPUTUSAN AKU nie .sedihh jee bilee semua nie jadii kat hidup aku. akuu bolehh jee terima . tapii semua orangg sakitkan bilee dikutuk2, macam kitee niee takdee perasaan pulak.aku harap semua bolehh faham akuu nie. ape yang aku nak . ape yang aku taknak . ape yang aku suke and ape yang aku ta suke . kalau korag dahh boleh paham aku. thankzzss a lot sayang . ilebbiueew soo muchh frensszz :) . jage mulut tu sikit . jage perasaan org lain sikit. ingat ! orang lain pon ade perasaan jugak macam mane kau tu adee perasaan yee :). 

    dahlahh . conclusion ehh , mmg tak semua orang lehh faham hati kite. tak semua orang suke kite . tak semua orang hatiinye baik. and tak semua orang lehh terima apee kite buat. jangan ingat kau tuu orang suke okayy. tah-2 semua oRang lagii bncii kat kauu tu. depan baik , blkg mcam taik. taik pon lagii wangii darii kau lahh . huu :( . thankzz to ALLAH sbb bagii aku ujian nie. bagii pengajaran kat aku nie. terima kasih sangat2. smoge adee hikmah di sebalikk semuaa nie yeee , AMIIIN . :). aku mmg tak sempurna , tapii aku dahh cube lakukan yang terbaikk untuk hidup akuu nie okayy :)

No comments:

Post a Comment