Seandainya Kau Tercipta Untukku , Relaku Menjadi Milikmu Hingga Akhir Hayatku . Welcome To My Offcial Blog . Muhamad Yusuf ♥ Suhaila

my song :)

puisi yang terindah untukmu :)

 
kalau seorang manusia yang tengah di landa kebosanan, begini lahh care ehh . HAHA . kau pulak yang susah kenape. peduli ape kau susah ke tak. hak aku lah . HAHA . amikk kau, bace puisi aku nie yang tak bape nak best nie hah . kisah pulak haku kan . kahkahkah ! kau nak tahu citer tak ? aku sayang kau lahh giler ! kau jangan curang-2. aku belasah kau nanty ! HAHA.

 MUHAMAD YUSUF B SHANI,
kuucap terima kasih ,
Kerana engkau setia di sampingku,
tidak pernah berkata jemu.

MUHAMAD YUSUF B SHANI,
Kuucap terima kasih ,
Kerana engkau rela aku jadi cintamu,
tidak pernah menyesal .

MUHAMAD YUSUF B SHANI,
Kuucap terima kasih ,
Kerana sanggup berkongsi suka duka
dan membuat aku merasa bahagia ,
takdir menemukan kita ,
engkau satu dalam sejuta,
aku berteduh di bawah pohon kasihmu.

MUHAMAD YUSUF B SHANI,
Kuucap terima kasih ,
Kerana engkau rela ,
bersama ku selamanya .

sory ahh kalau puisi ni tak best. kisah pulak aku kan . HAHA.. tapi just for u dear . ;-)
 I lurve u baby  <3 MUHAMAD YUSUF
semua tuu tak penting. yang penting aku ikhlas mencintai mu <3
werrrrkkkksss .

 
nak bahagiaa macam nie . HAHA 
 k byeee . muahahaha ...

No comments:

Post a Comment